miercuri, 12 noiembrie 2008

atentie se filmeaza



in fata canalului unde lucrez se intampla chestii ciudate.

azi am auzit impuscaturi iar, exact la aceeasi ora ca si ieri. incep sa realizez ca satucul asta e de fapt un mare oras artistic si cultural, in care in numele artei, oamenii se impusca pe canale.
doua barcute cu motor se urmareau de zor sub ochii entuziasmati ai oamenilor de la geamuri. nu numai ca se urmareau, dar se si impuscau una pe alta. alte doua barcute, in spate, filmau de zor si altele doua strangeau urmele primelor doua. mai erau prezente in peisaj o barca de politisti, o barca de salvare si bineinteles oamenii de la geamuri bucurosi ca li se intampla ceva incitant pe saptamana respectiva.

inca nu am reusit sa aflu ce film turnau si nici de ce in fiecare zi trec pe aici exact la amiaza.. dar ce conteaza e ca din cauza lor mi-am amanat pranzul cu jumatate de ora, ceea ce in perfectiunea ordinii de aici e ca si cum ai cere cuiva sa stea cinci minute dupa program. va rog sa plangeti pentru mine. :))

2 comentarii:

getbordea spunea...

Eu am fost la ultimul James Bond sambata. S-au urmarit cu masina, cu barca si cu avionul. E drept ca nu erau pe un canal, ci intr-un fel de port. Poate vedem scenele in urmatorul film si pe tine cum faci poze din geam

kittynel spunea...

sambata am fost si eu la JB! hehe, l-am vazut deodata? cool ! e ca si cum am fi fost in aceeasi sala atunci:)