marți, 18 august 2009

la frizer


pentru multa vreme asteptam vizita bianuala acasa in Romania ca sa ma tund. am incercat de doua ori fara succes sa gasesc un frizer/hairstylist potrivit pentru mine, dar de fiecare data pana si simplele "scari" ieseau de fapt "laţe". nu mica mi-a fost mirarea cand am descoperit cat de aproape este frizerul de mine de fapt. locuieste pe aceeasi scara, un etaj mai jos. bineinteles in bunul spirit olandez, cum vorbesti cu vecinii de paste si de anul nou, erau putine sanse sa ne intalnim, ba chiar sa schimbam doua cuvinte, mai mult decat politicosul salut. dupa un an am indraznit totusi sa leg doua vorbe si sa aflu astfel ca e frizer la un salon scotian. stiam deja ca scotienii sunt asi in asta, si desi el este elvetian, am zis ca merita sa incerc. rezultatul a fost unul foarte placut. nu numai ca a reusit sa ma tunda cum am vrut eu, dar a descoperit una din slabiciunile mele si anume "facutul in par". ii ia o vesnicie sa ma tunda, dureaza cam doua ore. dar mie imi place, as sta pe scaunul la frizer toata ziua si as toarce ca o mâţă. cat de multumita sunt dupa, se poate vedea mai jos. nu stiu exact din care dintre motive:)




Un comentariu:

Armand Niculescu spunea...

luv the header! >:D<