marți, 19 mai 2009

home sweet home


















am tot amanat sa scriu pe blog in ultimul timp desi blogul se uita la mine insistent cu privirea aia de "ce-ai facut pentru mine in ultima perioada"...

ce-am facut mai nou pentru blog e sa-l insel cu nesimtire cu frate-so wordpress.. si acu updatez acolo instantanee de pe telefonul meu mobil, fara prea multa vorbarie pe langa.. (o poza face cat o mie de vorbe, gen).

ce-am facut pentru mine in ultimul timp e sa ajung la concluzia fericita ca imi place Amsterdam si ca nu m-as muta de aici nici macar pentru pentru laudatul Zurich (care cica e pe primul loc mondial de mai multi ani ca nivel de trai)... oras in care urma sa ma mut eventual asta vara, razgandindu-ma dupa o vizita de o saptamana pe plaiurie ciocolatii tomblerone (*nu, Milka nu e ciocolata elvetiana cum crede toata lumea, inclusiv moi pana la vizita cu pricina).

mi-a luat ceva sa imi dau seama ca sunt fericita aici si anume 2 ani... pana acum am tot plans dupa tara mea, dupa Elvetia, dupa tari calde si alti draci beti... si deabia acum ma pot referi la Amsterdam ca si la casa mea. Acasa.

nu voi scrie ce m-a facut sa imi schimb parerea despre Elvetia, poate intr-un post viitor, nici nu aprofundez de ce dintr-o data ma simt ca acasa in Amsterdam... pentru ca exact-exact nici eu nu imi dau seama..

poate din cauza ca a trecut vremea depresiva si dintr-o data Amsterdamul isi arata o alta fata, scaldata de soare?

poate din cauza ca mi-am luat o barcuta draguta care, neasteptat, iti descopera parti neaccesibile cu piciourul? si poate pentru ca imi dau seama ca inca nu am descoperit tot ce era de descoperit in Amsterdam?

poate ca din cauza ca am scos bicicleta de la iernat si acu ma simt mai voioasa si energetica in fiecare zi, pedaland catre servici si zambind celor alti zeci de mii de biciclisti in drum spre lucru? iti dai seama cate zambete?

oricare ar fi cauzele - cred ca e un motiv bun de sarbatoare, drept pentru care inchin un pahar de sampanie! Cheers!

Niciun comentariu: